Helgen som gått

194361-4194361-3

Här ovan är det Sanna, jag och rebecca på konrad... mina älsklingar :-)
och sen jag själv, höhö.

I lördags hände det inte mkt fartfyllt, åkte och handlade med vännerna och sedan åkte jag och rebecca och åt mat hem till max medans killarna spelade biljard och sådant.

Sen kom max och micke, vi kollade på melodifestivalen och pratade lite. Sen ville vi göra något, men vad? jo micke åkte och hämtade sin kamera och vi spelade in en video, en hemsk video till cepe barn låten.  Jag och rebecca hade på oss pyamas och skräck masker medans micke och max hade tjejkläder, haha !

Sen gjorde vi en sketch, typ micke var en hemlös christer persson. Max var en pimp,jag och rebecca var blåsta blondiner. våran pimp max skulle fixa Tj*ack av den hemlöse och grejer, asså shit, stört eller vad. Nästa gång ska vi göra mer manus och göra en "riktig" film, då flera ska delta! ska bli sköjj!

Idag är jag krasslig, håller på att bli sjuk tror jag..inte alls ork att göra något, har legat framför tvn hela dagen!!
och nu ska jag äta!! mumma!

hade bra gott folk

Kommentarer
Postat av: Micke

HAHA:D, ja filmen var flummig som fan, men det var kul å spela in den iaf:) Absolut milla! nästa gång måste det bli en mer seriös genomtänkt film och bättre skådespeleri:) hhihi , vi får sätta oss ner allihopa och arbeta fram ett bra manus!

2007-02-25 @ 19:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback