Alla känner Alla

Ja, så är det i denna stad. Crazy..

Kl 1200 kom Stefan och Daniel hem till oss i lördags. Vi fikade och mamma öppnade sitt paket hon fått av mig o bror. Hon fick en jätte söt o fin mobil, och hon blev jätte nöjd o glad !
Runt 1330 åkte vi ner till Oxelösund.

Det var trevligt och mamma fick massa smycken och massa pengar. Sen åt vi en god tårta, citrontårta.. jag är inte förtjust i grädde eller mandel.. men denna innehöll inget av mandeln, men lite grädde...som alla andra tårtor.. men jag fick i mig en bit iaf ;-)

Sen åkte vi in till Nyköping och träffade de andra släktingarna.. Helena, Hans, Isabell och Olivia. Vi drog till restaurangen. Åt, skratta och gick. God mat, =)

Sen hem till Hans o helena.. Drack vin och aveck te kaffet och choklad tårtan. Det var så kul och mina släktingar är så roliga , haha =D
Fett bra humor !

Stefan och Mamma sov kvar där. Dom kom sen runt lunch te mormor o morfar. Daniel fick köra hem med Stefan och mamma i baksätet, dom var bakis. haha.

Det var en mkt lyckad kväll. Och mammsen tycker det med =)

Igår så kom vi hem runt 1600. Jag följde med Pappa, Sanna och hennes pojkvän till Vsk första hemmamatch. Det var massa folk, 4278 st =) . men det är ju för det var gratis, hehe =P
Btw, Vsk vann. ett självmål gjordes av syrianska, HAHA. 
2-0 !

TAKE CARE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback