Bravader

image15

Igår var det en lite speciell dag. Eller inte. höhö, man kan tolka den som man vill..
Rebecca fick iaf nått slags fnatt och hon var på bra humör. Hon satt hemma och tog nått glas rött och spelade musik. Sen ringde hon o jag sprang över och fick mig ett glas rött också... som tillslut blev 2 liter vin. Ops.
Kvällens händelser resulterade i något mycket bra. Enligt mig själv iaf. =)

Sen kom Maxen hem och sedan åkte vi ner till Konrad med Mickes bil. vi lämnade jackorna i bilen och gick in innan 22. Billigt och bra. hehe.
När vi kom dit så var det väl inte världens roligaste. Onsdagar är väl inte speciellt kuliga. Bara massa småbarn ute som firar att dom fyllt 18.. yäh.
Men vi ville bara dit och dansa.. inte för att vi dansade precis, men endå.

Jag flörta lite med bartendern, inte alls min stil av kille. Men hans ögon är förtrollade. Helt sjukt faktiskt. Jag som är blyg vågar inte fråga efter nummer och sånt och sen gillar jag när det är spännande.. inte ta första steget direkt. Men först skrämde Micke mig och sa att han skulle gå fram till Bartendern o säga att jag var intresserad. Och på ett skämmigt och omoget sätt så gömde jag mig under konrad bordet. Jag med andra ord flög ner under. Jag vet inte om han se det, hoppas inte.
Men Micke ljög bara för mig och han frågade bara när dogge skulle komma..... så jag gjorde en scen av skämmighet i onödan.
Sen fick Maxen nått spratt och gav mitt nummer till honom o sa att han skulle messa idag. Galet pinsamt. Bartendern tyckte att jag var en fegis.. höhö. Enligt killarna verkade han intresserad... men jag tror nog inte att han är det, för han har inte hört av sig.
Men han flörtade ju, men han kanske är som mig, man vill ha den där spänningen, haha. Skit samma, vad ska man göra...

Vi drog till Mc donalds och sedan åkte vi hem, trötta och bakfulla. Eller iaf jag och Rebecca som började dricka allt för tidigt, hehe.

Föressten, jag ser kriminell ut på mitt pass. Sexigt värre.

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback