Dreams and stuff

Jag har drömt så konstigt dom senaste nätterna. Eller kanske inte konstigt, men mycket. Så man har inte varit så utsövd precis.
I förrgår drömde jag att det kom en tsunami. Jag och pooh fick tag på en jätte stor svart häst som tog oss långt upp från land...vi sprang upp för trappor i en leksaks byggnad typ. As skummt .. haha.
Inatt drömde jag att jag och brorsan var ute o åkte, sen gick vi in i en affär. Där snodde vi godis och vi sprang as snabbt. Men Daniel sprang snabbare så han hann tillbaka till bilen.. men jag gömde mig i en snöhög och polisen tog mig och jag åkte in i finkan.

Sen samma natt drömde jag att jag var på fest med Sanna och Rebecca på pettersberg.. lite vagt minne. Men brudarna där var skit störda och typ alla knarkade. Dom var jätte kaxiga och alla ville ha Andreas. Men han var tydligen min pojkvän. Men han sket i mig för han var så nerdrogad så han ville vara med hans kompisar.... så vi blev utslängda =S .

Sen har jag drömt att jag råkade misshandla någon. Och brorsan blev skit arg på mig o sa att jag skulle åka in i fängelset i 21 år. Och sen mördare daniel mig!!!! helt sjukt... det var en av den läskigaste dröm jag nånsin drömt tror jag...

jahapp, jag har inte mkt att säga tydligen, hehe.
Sitter o pratar om drömmar... intressant eller nått.

IDag har jag varit och handla. Jag blir så knäpp på människor med sina kundvagnar... dom tror att det är bara dom som existerar.
Sen bytte jag klänningen jag köpte. Fast jag bytte bara färgen på den, höhö =) 

nehe, ikväll vet jag inte vad som ska ske. Antar att det märks, hihi. =) 
Imorrn ska man träffa släktingarna.. ska bli gött.. det händer inte allt för ofta...

Hade bra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback