Empty

Jag hann aldrig ställa mig frågan, jag hann aldrig få nått svar. Jag blundade och såg det positiva. Det som gjorde mig lycklig. Jag öppnade ögonen och såg det negativa. Det som gjorde mig ledsen.
 Jag insåg aldrig att jag inte var någonting, jag insåg aldrig att jag bara var tidsfördriv. Hur mycket smärta kan en enda person ge egentligen.
 Jag såras annorlunda nu än förut. Förut grät jag, nu blir jag bara sårad. Jag uttrycker inte känslorna eftersom jag skämms. Jag skämms att jag fortfarande inte kan släppa dig, jag skämms över att jag fortfarande saknar dig. 
 Ibland ställer jag mig frågan, Gjorde jag nått fel? men jag kan inte gjort nått fel. Jag har aldrig ljugit för honom. Jag har bara varit mig själv, den jag trodde att han gilla. I truly was nothing.

Du vände upp och ner på min värld. Nu ska jag försöka att komma tillbaka, bort från drömmar, bort från tankar. Jag ska landa på mina fötter igen.

Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback