Flytt-Påskmiddag-Förfest-Konrad

image14

Tjää.
Allt bra?
Jo tack för att du frågar !

Igår var det full rulle kan jag lova. Inget på gårdagens aktiviteter var speciellt planerade, me like when its spontant !

Iväg vid tolv och packa i Rebeccas lägenhet, sjukt jobbigt.
Vi blev klara runt 3. Men halva lägenheten är kvar, sega vi var? haha
Vi blev tvingade hem till Mickes mamma på påskmiddag
Vi åkte dit med mjukiskläder och såg allmänt fula ut
Påskmaten var sket god och det var trevligt
Vi målade ägg, svepte 3 snapsar,öl,cider och sherry
Snurrig blev man och man försökte se respektabel ut, haha
Vid 6 åkte vi hem var och en till sitt
Alla var klara 1 timme innan mig
Förlåt ;-)
Vi åkte hem till Peter som fyllde 25 och förfesta och hade trevligt
Tog en taxi till konrad och hade kul
Vi dansade och skrattade
Vi tröttnade, gick till donkan , åkte hem vid halv 2

image11

Max,Rebecca,Jag,Micke !

Jag hade sjukt trevligt igår iallafall, tror nog de andra håller med mig. Men en saknades, lilla Sanna. Skulle varit kul om hon också varit med!!

image12


Idag har jag ätit middag med bror,mor och stefan, trevligt!

nu ska jag kolla tv, hörs kramhejs


Kommentarer
Postat av: Sanna

Skrattar, ni kunde ju trotts allt ringt mig och sagt vad som skulle hända så kanske jag följt med ;) puss

2007-04-10 @ 06:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback