Första dopp & grillning

Hej Folk.

Lördag ;
Åkte med pappa till hamre för att kika på fotboll. Skiljebo - Sandviken. Gött gött.. Det var fint väder och pappa är alltid lika rolig !
Jag fick köra hans bil hem ( stor audi ) haha, det gick väldans bra och pappa är stolt över sin Prinsessa , hihi.

Vid 1600 åkte vi ( Max,Pooh,Lundberg,Micke & jag ) till Björnön och grillade, det var jätte trevligt och jätte gott =) .
Sen skulle vi släcka elden o vi hämtade vatten, jag skvätte lite på micke med min 50cl flaska, o micke slängde hela willys påsen med vatten i på mig... nu var det krig !
Vi höll på sådär fram o tillbaka.. hemskt dålig kondition har man också så man var tvungen att stanna upp o ta in andetagen !
Sen fick micke cepe-ryck. Han bar mig ner till stranden och skulle slänga i mig.. men jag trodde inte han skulle våga göra det. Max var kaxig bakom sin kamera o sa, men komigen, släng i ná !! .. BAH.
Poff pang o man låg i vattnet.. men tappra försök försökte man ta sig upp, men ramla igen.. kläderna var mega tunga.. jag sprang upp ur vattnet, nockade Rebecca i tinningen och jag flög ner på marken med sprängande hunvudvärk o ont i ögonbrynet.
Mina solglasögon tog den värsta smällen, hade jag inte haft dom hade det nog blivit värre.. för ont hade jag.
Kriget fortsatte, jag sket i att jag var blöt.. så in i vattnet med kläder o skor i försökte med misslyckade försök att få ner micke i vattnet, men tillslut var det jag som låg där i igen.
kallt kallt kallt.
Jag stog där som en blöt hund. inga ombyteskläder, så jag fick låna Rebeccas jacka.. jag såg ut som en blöt hemlös. haha
Riktigt kul var det såhär i efterhand !
Nedanför finns det bildserie, från början, till slut, haha

På kvällen fikade jag,becca och bella på stan, vi åt och pratade om allt möjligt, det var najs =)
Idag har jag bara sooolat !

image29
observera, jag har en liten flaska, micke har en plastpåse !
image20
Jag kämpade med min vattenflaska och skrek, Poooohhh, hjälp mig ! hon kom med en pinne.. försent !
image21
Nej, här var man inte så kaxig längre !
image22
Här sprang jag emot pooh, hon trodde jag ville krama henne.. men jag såg henne inte ens..
image23
Jag sprang rakt in i henne, solglasögonen flög iväg, likaså jag, ner på marken med smärta i ögonbrynet..

image25
Ner igen, försökte få micke att bada, fögäves, jag ramlar och blir väääldigt blöt..
image26
Upp ur vattnet, fort som fan.. fryser som en flodhäst och kläderna väger bly.
image27
Alla skrattar utom jag :P 

Och idag har träningsvärk och en bula ovanför ögonbrynet.. men det var fett värt det !

Take care !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback