Fredagen Den 13Onde.

Du sitter i en annan båt, Du seglar med en annan vind på ett annat vatten.
Låt mig få veta.
Jag älskar dig.

Igår mötte jag upp Rebecca på hemköp. Hon hade skrivit på ett mess " jag har nyheter, vi ska flytta från v-ås" . Jag tappade andan, höll på att spy eftersom jag redan var skit ledsen så gjorde inte det här bättre. Tårarna sprutade medans jag tog mig från mitt hem till hemköp med darrande ben.
Jag kom fram, becca frågar... gråter du fortfarande? , även fast du är ute? jaaa, ni ska ju flytta, min bästa vän ska lämna mig i detta kaos !
Nu var det så att dom inte ska flytta från västerås, hon hade skrivit fel på messen o jag tolkade det fel. Hon menade att alla ska flytta från västerås.. inte nu, men nångång. Kan tyvärr inte berätta varför här !
jag tyckte det var lite skummt eftersom hon visste hur jag mådde o sen säga en sån nyhet på sms, inte riktigt becca stil !

Vi gick och åt pizza. Vi pratade, och jag var en zombie, helt tom i huvudet så det fanns inte. Men en sak hände igår som fick mig att glömma det o få mig på hyffsat bra humör.

Jag skulle betala med kortet, min och beccas pizza. Sen säger han, men vi tar inte kort, du kan hämta ut här brevid. Okej sa vi o inte tänkte mer på det. Sen går vi längs husväggen och jag frågar, ska vi dra?? becca bah, nää, jag bah nee sant.
Sen säger becca, det är ingen där ute på terrasen milla, och beccca börjar springa, och jag efter... fi fan, sen sprang vi som galna höns o mitt samvete var på marken !!
Och tror ni inte ena killen åker ut med sin bil o letar. Så vi springer ännu mer o adrealinet är på topp. Sen ser vi den röda bilen, och killen i själva bilen, han tittar och vi springer... efter alla omvägar och skit så var vi äntligen hemma..

Det läskiga är att när vi sprang runt på haga så ville vi gömma oss i en port. Tror ni inte alla portar är låsta?! och vi såg ingen portkod och vi vet att dom brukar vara öppna på dagarna eftersom vi har lämnat lappar där.. skit skummt.
Det var en höjdpunkt på dagen.. söta vi måste varit.. 100kr rikare då ! thanx !

På kvällen tände jag och Rebecca ljus på deras balkong, satto drack jäger och vin o pratade. Jätte tervligt. SAtt o pratade minnen, haha. fan vad kul vi haft det i våra år !!! så söta =)
man tror vi är så små o oskyldiga när vi inte ens är det. eller jo för det mesta :P

nej pappa kommer snart, ska iväg en sväng o kolla på fotboll.
Sen ska jag grilla med polarna.

hadetbra. hej.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback