Hej

Idag tog jag och bror en promenad till pappa för att fira Eva-Lenas dotter. Ja vi var tvungna att gå eftersom daniels bil är sönder. Mega kul, han gick så fort så jag hann knappt med. Och jag som brukar gå fort liksom.. jaja, motion iaf =)

Väl hemma hos pappa var det trevligt med fikabröd o sånt. Dock inte så kul när jag kände att rummet krympte och hjärtat dunkade snabbare o snabbare.. jag fick knappt nån luft kändes det som.. jag förstog direkt att det var panikångest eftersom jag fått det förut när jag var yngre.Så jag gick snabbt bort till pappa, där pappa, danne och morbror satt o snackade i ett hörn. När jag kom dit satte jag mig i pappas knä och jag blev lugnare.. jag sa inget eftersom vi var väl si sådär 10 pers.. kanske pinsamt=P . Jag vet inte vad som utlöste det hela, men alla satt o pratade om jobb och sånt.. det blev för mkt. jag tror nog ingen förstår hur dåligt jag mår pga det ämnet.

Nu är jag hemma igen, fortfarande lite omtömlad men nu mår jag bättre iaf. Ska kika på Topmodel och sen lustgården. Sen ska jag sova, jag mår illa och är skit trött...

hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback