Konrad, Födelsedagsbarn

Hej gott folk.

Nu ska vi se vart man ska börja... hm hm hm....

Torsdag;
Satt och pluggade teori hela dagen. Har även bokat teori prov =D wish me luck !

Fredag;
Följde med rebecca när hon blev brunett, jätte fint blev det och det tog 2 timmar, skit jobbigt, haha. Men hon är världens sexigaste nu! På onsdag är det min tur att bli bruning. najsigggt.
Sen drog man hem och jag och mor lagade mat och drack vin och baylis ( eller hur det stavas ) till kaffet. Sen ringde Rebecca, gör dig klar, vi ska på krogen !!!!!
Så där satt jag med flottigt hår coh mjukiskläder.. bah..
men jag hann, jag slängde på mig smink och kläder o drog ut till micke,  som hämtade mig. Sen drog vi hem till lundberg där peter och Frida var.. Så vi pratade o drack o sånt.
Sen taxi ner till konrad, gick in där och dansade som vilda djur och Dj:n var jätte bra !! bra musik!
oförutsägbar o lyckad kväll.

Halvalördag;
Handlat, och ska till Sanna som fyller hela 21 år idag, GRATTIS ! och jag o pooh ska hem till henne och fika runt två. Sen blir det väl lite vin och mys med brännboll o kubb . Eller jag tror det iaf =)

Ha en bra helg nördar!

image31
Fett fina miner !
image32
Jag, Max, Pooh. ..................Becca, dina bröst hoppas ut, haha !
image33
killarna, i bring you sexy ?!
image37
Frida,Peter, Söta miner!
image38
gangbang..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback