Mys musik

image6
jo jag har bara ett öga, har inte velat sagt nått tidigare, men nu vet ni..
Jag tyckte vi var så söta denna dag, så var tvungen o slänga upp lite på mig och mina älsklingar !




Sitter och lyssnar lite på skön musik, fick en låt av Rebecca, massa skönt ;
Coconut records - West coast
Jätte bra verkligen.

Idag var det en strålande dag som innehöll ;
Promenad med pooh te stan
Ont i fötter av guldskorna
Västerås stan
Nytt sexigt pass med mongo leende
En blå tröjja för 49kr, fyndigt
En glass med tre smarriga kulor ( regnbåge,daim,polka )
Promenad hem från stan med omväg med flit
Åt mat
Klurade med datan
Promenad med stavar på rocklunda

Mor och jag promenerade, det kommer förbi en joggare fort som attans o sveper förbi.

Camilla säger ; oj där gick de fort,
Mamma säger ; mhm, nästan så att man skämms
Camilla säger ; hans stjärt hoppade ingenting ju, snacka vältränad
Mamma säger ;Ja, stackars dom som kommer bakom oss, inte lika vältränat........
Camilla säger, hahhahahaahahahahah
Mamma säger ; hahahahahahahahaa

Sen är vi döda eftersom vi skrattar uppför en backe, bra konditon gott folk.. but me like to walk with stavar. så kul ! änsålänge iaf...
haha.
image7
image8
image9




Hade så bra gott folk, Snart är det PrisonBreak. hallelulijah.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback