Pass

Idag ska jag hämta mitt pass. Ska bli kul att se hur man blev på bilden, jag kommer ihåg att den inte såg så himla vacker ut.... men vad begär man, man ska ju inte använda den på msn direkt, höhö. ;P

Idag mår jag bra. Solen skiner och värmen är påväg tillbaka.. underbart ! ja jag vet, humöret pendlar fram och tillbaka. Men så är det !

Eftersom jag läser 2 -3 böcker i månaden så känner jag själv att jag vill skriva en bok. Det skulle verkligen vara skit kul. Det kanske inte blir den bästa, men man skulle ha roligt på vägen. Jag tror att min kreativitet är väl användbart i boken isåfall. Nångång ska jag göra det, sen om den blir publicerad eller inte är ju inte relevant. Folk ger ju ut böcker från höger till vänster, så dom på bokförlaget har mycket att stå i.
Det har nästan blivit en trend att läsa. Alla läser, alla skriver böcker.. kända, som icke kända. Det är kul tycker jag !

Man kanske ska jobba på bokförlaget, fatta kul. Sitta och läsa böcker hela dagarna och bedömma om dom är bra nog att bli en bok att ge ut. Men kanske ingen höjdare endå, trist o läsa böcker som inte alls är nått att hänga i julgranen !

Nej jag har inget mer och skriva... oj nu höll mamma på att ramla ute i hallen, haha, roligt  ;P ... där har man ju ramlat ett par ggr... crazy

Take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback