Slingning utan resultat

image8

Just ja, Rebecca har också bara ett öga...ville inte säga nått tidigare, men nu vet ni.
Fan vad duktiga vi är på att ta kort.. vi får typ inte plats.
Våra näsor är gudomliga...mums...

Dagens aktiviter innehöll

Sprang som en gnu till bussen kl 11
Sprang som en gnu till ginatricot o mötte upp pooh
Vi rullade runt på stan o chilla
Jag köpte slingmedel ( blondt )
Becca fick rådgivning av frisör hur hon ska bli bruneet (!)
Sen handlade vi mat, kött & potatissallad
slingade håret, jag var lika sexig som vanligt i slingmössan, rauur.
Fick utbrott efter att becca sa att jag såg vit ut i huvudet, galet..
Milla sprang till dushen o dushade av håret och även fötterna
Torkar håret och vips, det syns ingenting.
Tack äckliga sling skit.
jaja, det syns lite, men inte mkt. FAN.

Ja och ni som fortfarande håller munnen o hakan nere i marken över att Rebecca ska bli brunett kan ta upp munnen o hakan och inse fakta. Rebecca ska lämna bimbo livet och bli en böna !
Det kommer nog bli fint , hejja hejja hejja.
Jag kanske hakar på i höst, vem vet... jag vill ju inte vara ensam bimbo ! höhö

image9

bye bye my bimoblondiebitch...

vi måste nog ha nån slags begraving för hårfärgen du pooh?
Det tycker jag iaf !!!  såvidare du inte byter tillbaka
 ;-)

image11

Ät morot, det är nyttigt.

Imorgon ska jag träffa Alex, vi ska baka, hihi. Ska bli väldigt trevlans =)

Nu är det Desperata hemmafruar, hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback