Tjo bré

Jag vet inte vad jag ska skriva direkt.

MAx har åkt in på sjukhuset pga nått fel. Läkarna vet inte vad det är. Först trodde dom diabetes, och sedan en propp  hjärnan... men nu är det inte nått av det. Läkarna har nått att bita i och ska skicka massa prover till England. Jag hoppas verkligen att han blir bättre och kan få åka hem =) Jag håller iaf alla mina tummar !!

Igår så blev jag brunett, eller det blev svart. =S . Men färgen kommer bli normal sen hoppas jag iaf.. nöjd är jag !

IDag ska jag handla lite kläder tror jag,och sen hjälpa mor att köpa nått fint till hennes födelsedag som är på lördag !
Vi ska ner till nyköping och fira.
Jag och brorsan köpte en mobil till henne igår,  jätte söt=) hehe.

igår så hängde jag med poohis. Göttgöött

nee jag orkar inte skriva. Bilder på mig med mörkt hår kommer ikväll kanske..

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback