Baking my family

Wowow.är inte alls på skrivhumör faktiskt.. men jag måste väl antar jag.

Det har blivit sol sol sol. Och lite färg har man ju fått faktsikt. Har solat på björnön och sen bakom haga.. anledningen? ja vi är fattiga.. buss e fan dyrt.. haha.. men det gick bra. Kom en lös hund springandes oxå.. emot oss... hjälp. Men han var snäll.. dock kom ägaren efter tio minuter och letade efter hunden.. hoppas den har hittats nu !!

Sen bakade jag och pooh igår. haha en jävla massa grejer.. sen besökte vi max jobb.. vi åkte truck och städmaskin.. fett på meriten.
haha=P

Sen har det inte hänt sååååå mkt? vet inte. orkar inte ens ransaka tankarna heller.. är trött.. och varmt som fan är det också.

snart är det helg igen..woho eller nått. Känns inge kul iaf.. det är fattigoch sånt annat gejs som spökar. Nerrå.

hm

Har blitt besatt av KYLE XY. fett bra serie.. titta påt vettja.. om ni inte redan gör det.

hmm annars är det fetans bra med mig faktiskt.. wohow.=)=)

PÖSs

Bilder?

bilddagboken.se
Misscamilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback