Dancing shoes, or not

hej !
Gårdagen var lite fram och tillbaka hehe.
Från början skulle vi ju till kvicksund. Men sen blev det inte så, utan Sandra och micke skulle försöka att dom kom till västerås istället.
Efter alla om och men så kom dom. =)

Och jag började blöda näsblod igår. haha... fråga mig inte varför, för det vet jag inte.. =)

Vi drog hem till Micke där han då INTE har någon toalett dörr. Så sandras pojkvän micke, hjälpte micke ( arch ) att fixa..Så medans vi tjejer satt och pimpla vin och pratade så borrade och slipade killarna på dörren. Ovanlig förfest kanske =)
Men sen hade han toalett dörr, ganska så nödvändigt kanske !

Sen kom lundberg och sedan max som varit och spelat biljard. =) Vi pratade, skrattade och ja sånt där. Det var mega kul. Sen jävlar blev vi hungriga. Ner till pizzerian !!

image162
Sandra och jag äter CALZONE. vi delar ! Lägg märke till min vita mobil ( låne mobil ) .
Här messar man tillbaka till Alex som inte haft någon mobil på 2 dagar.. jaha då var det problemet löst =)
Försökte få dit honom, alla ville ha dit honom. Men han vågade nog inte, haha.

image163
Max äter alltid med öppen mun. Ser ni? jo det är kebabpizza ;P

image164
Ja vissa fick stå upp. Först till kvarn att sitta ju! här ser ni, från vänster, micke,micke,micke.
image165
Rebecca,becca,pooh. För er som inte förstår att det är en och samma person!
image166
Jag älskar min hårfärg innerligt. En blandning av Blond,rött,svart,brunt,orange.. ja slå den ni haha.
( dags att färga )
image167
Haha beccas linne gick ju sönder.. och tittar ni på mitt ben ser ni en maska i mina leggins. Hmm.. vilda som djur är vi !
image168
hahahahaha jag var bara tvungen. Förlåt pooh.. men fan så söta vi är! ( ser ni, hon har ett annat linne nu) woooohooo
image169
På sjökrogen!
image170
Oh raur. Hela gänget utom jag som fotograferar och micke som springer omkring och raggar =P
image172
På dansgolvet.

Vi drog ut till sjökrogen runt elva nångång. in där och beställde cider och sen jävlars så dansade vi som galna höns. Det var så kul och så bra musik ! Hela västerås var ute så man mötte ju en o annan bekant.. Skit kul!

Kvällen var mäktigt kul och alla små runda under fötterna =) utom max som var nykter =) men han är ju rund under fötterna endå =P

nej, jag måste åka och handla nu!
Krambanan

http://misscamilla.bilddagboken.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback