Godnight everybody

Nu blir det en kvällsblogg för omväxlings skull =)
Dagen blev inte riktigt som man hade tänkt sig. For ner på stan och skulle få lite råd av frisörer om hur man ska gå till väga från att bli Mörkbrun till mellanblond med slingor. Hmmm jaja, det hela slutade med att man bokade tid hos frisören istället... så 10 september är det dags. Man får dras med denna tråkiga hårfärg, brunett. Rebecca bokade också tid, samma dag, haha. Hon vill inte heller vara brunett.. Så vi blir oss själva snart igen *blink*

Annars har man bara varit på bolaget, DÄR JAG FÖR FÖRSTA GÅNGEN INTE BEHÖVDE VISA LEGITIMATION , blev så glad!
kanske berodde på att det satt en ung kille i kassan, men skit samma. Man har nog visat leg för många, både unga och gamla sen man blev 20.
Det roliga är att jag blev så nervös när han inte frågade efter leg att jag nästan blev tvungen att visa. Haha... glömde kasse och fifflade runt med pengarna.. haha... typiskt mig!

Imorrn ( Fredag ) blir det en underbart, men sorlig dag. Det blir avslutningsmiddag för Bella. Vi ska laga mat, ta nått glas vin och prata och ha det kul. Kanske fäller någon droppe tår i avslutet, vem vet ?

image188
haha, ja vi skulle dokumentera dagen. Men det blev inga fler bilder eftersom det inte hände nått med håret. Men jag var tvungen att lägga upp denna, KOLLA KINESEN DÄR BAKOM, HAHA!!
image187
Bella,Rebecca,jag.
image189
HAHAHAHAH, jag letade efter en annan bild, men hittade denna, haha skrattar lite smått här för mig själv.. =P
kolla mina KO-BEN !
jaja nu ska jag hitta den andra bilden jag letade efter =P
image190
nu hittade jag den =D Denna kväll vaaar så rolig ! =)
image191
Bella =)
image194
Men vi 3 är kvar i sverige och i Västerås.

Jahapp, fick ihop en blog ikväll med !  Nej usch klockan är mycket, dags att tänka på refrängen !

Godnatt People. KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback