I dont know what to say in my rubrik

Tjena hallå !
Dags igen att skriva antar jag. Skriver med både ett leende och en inre aggretion faktiskt.
Nu vet jag inte var jag ska börja nånstans. Vet inte när jag skrev blogg senast och vad jag skrev. Men jag tänker nog bara berätta om helgen vettja.

Fredag;
Bakade bröd och såg på film med mickemax och pooh.. wohow. haha nej men det var ju faktiskt jätte mysigt ju ;D
vet inte vad jag ska skriva.. hmm såg på en as dålig film oxå!!! =/ me men så kan de gå. höhö

okej nu hoppar vi till lördag istället;
Alla, ( max,pooh,jag och micke) vaknade alldelles för sent. Jag vaknade 1030, gick dock upp en timme senare. Skrev till pooh, dom hade nyss vaknat och hade panik.. max ringde micke som låg och sussa. Sen hade alla panik eftersom solen sken. Någon dryg timme senare var vi iväg.... mot johannesberg. Det har ju blitt fint där. Var år sen man var där.

Men vi kommer nog inte att återvända. Äcklig botten på joberg. PLUS att jag och pooh sprang runt som galna höns med tanke på att vi hade geting invation på våra handdukar. Fi fan.. och det pinsamma är att jag faktsikt har träningvärk idag för att jag sprang som en galning. haha.. ja jag borde ta upp träningen igen =/

Sen åkte vi och hämta badboll och sedan ut och badade på "vad" .. ja badstället heter så. haha. Där badade och plaska vi som småbarn.

Sen åkte vi hem.. hade väl nån timme på sig att göra sig någorlunda söt. Sen åkte jag,micke,max,pooh och lundberg till kvicksund och hem till Sandra och micke på grillning ! Det var trevligt och mysigt =) vi drack lite vin och snackade. Deras barn på 2 år, Emilia är ju hur go som helst. Smart kid !

Söndag.
Var i stugan med familjen... firade pappas sambo som fyllde år =) sen spelade vi dart.. det gick åt H-vete för mig.. hta det där skiten.. pilarna ville inte träffa tavlan !!
Sen blev jag as förbannad på en annan sak ajg inte tänker ta upp här. Men ojoj.. snart skriker jag rakt ut.

Så kan de gå hmmm...


haha.. pöss på er som är mina sötisar!

Ps: mamma vill skaffa katt. HAHAHAHAHAHAH det kommer se ut de...

Kommentarer
Postat av: becca

ja du jag har nyligen vaknat och vädret är ju inte lovande direkt fast iofs så är de nästan 12tim kvar innan du ska iväg haha.. =) puss

2007-08-13 @ 07:07:31
Postat av: Sanna

Haha, du är arg och ändå ler du!!
Men du nämner inte varför, okej att du inte vill ta upp något som gjort dig arg. Men männiksa, du kan väl nämna varför du ler ;)
Kram

2007-08-13 @ 09:21:11
Postat av: CAmilla till er

haha, jag ler för att jag ler ;P haha... det kan vi ta på msn Sanna!!
och becca.. fan kan du vrida åt kranen och ge mig sol!!

2007-08-13 @ 11:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback