Ignore me, do it !

Jag har fått en inneboende med långa ben och liten kropp. Han heter oskar ( HEJ OSKAR ) och är en Harskrank. Han sitter längst upp på väggen.

Torsdag.
Hem till Far, skulle hämta sladd. Sen till IKEA och såg hur mitt vardagsrum ska se ut när jag flyttat. Fan så mycket inredningskänslor jag har. Det bara bubblar i mig.
Sen hem till Rebecca. Nej jag är inte besatt i henne, det är bara det att hennes kille max jobbar ju eftermiddag, 1300-1200. Så varför inte umgås?
Vi tog nått glas vin, Pratade om gamla minnen, fick känslor och blev glad. WOOOO.. sen klippte vi snelugg. haha.. fan så sjuka vi är.
Sen drog jag hem på natten i regnet. Oj vad det regna.. det var så skönt.

Fredag.
Skriver blogg för att denna tid på dygnet är den tråkigaste.
Ska ner till stan och in på bolaget. ja jag menar med fullaste allvar "mattbolaget" ..............eller inte.
Sen kolla om det finns nån tröjja på rea. Men sån tur kan man väl inte ha...det återstår att se.
Sen ( det blir mkt sen-ord) blir det åka grilla i kvicksund hem till Sandra och Micke. Det blir, jag,becca,max,micke, lundberg.
Ska bli så kul =)


[11:17:58] (tu) R e b e c c a. . . säger:
ok najs.. jag går och klär mig och tar en morgoncigg sen är jag med klarr... hörs om typ halvtimme
[11:18:20] (*) C a m i l l a säger:
oj
[11:18:23] (*) C a m i l l a säger:
galen
[11:18:25] (*) C a m i l l a säger:
stressig
[11:18:26] (*) C a m i l l a säger:
hahahaha
[11:19:09] (tu) R e b e c c a. . . säger:
hahahah nej nej kläder 2min, tvätta sig 7min frulle 10min ahh du hinner haha.. nej men vi hörs runt nå sånt sen ser vi hur klara vi är.. vi traskar så forrt vi är klara helt enket=)
[11:19:42] (*) C a m i l l a säger:
HAHAHAAH ok söt du är.. jag ska skynda mig.. YALLa my dude!
[11:19:45] (*) C a m i l l a säger:
Pusshej
[11:19:50] (tu) R e b e c c a. . . säger:
vi hlörs duuude. puss hej

Ok jag måste skynda mig. BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback