loooooking gooooooooooood

Jahapp. Jag har absolut tråkigt. Så himla uttråkad så att jag snart måste sova och få en ny dag. EN ROLIG DAG. En garanterad mega mega ++ rolig kväll. And you cant break it, no one can!

Shiiit. Jag är konstig ikväll. Lite tossig kanske. Det är nog vädret. Blodet fryser till is. Wohow. looking forward to it.. or not.
Men varför skriver jag på engelska? det är ju inte lektion direkt. Men vissa saker gör sig såååå mycket bättre på engelska än på svenska.

Jag menar.
Son of a bitch = son av en häxa?!
Man skulle ju inte ha nån familj eller vänner kvar om man uttalade sig så.


Nu har jag suttit och grubblat som FAN på engelska ord som är knasiga på svenska, men jävlar, det står så STILLA.
Ne. Funderade ännu mera... kom bara in på andra tankar. Too bad!

You are mamas boy = Du är en mammas pojke?!
Okej. Det låter patetiskt. Men kanske det låter bra i vissa öron? Men jag säger det på ett speciellt, klingande sätt som låter bra. Rebecca fattar, hon kanske drar lite på smile banden nu. MAMAS BOY.

And you smell like aniåns. ( onions ) = du luktar lök?
Oh .. suck. Jag är alldeless för intern. Förlåt då.

Jag borde gå och rasta hunden. Har dock ingen hund... så jag kan inte rasta någon. Nej, jag är så dryg. Stackars er som läst enda hit, ni kan ju inte må bra.


Pusshej.

Ps. Jag mår SÅ jävla bra.

Kommentarer
Postat av: Sannis

Oj Camilla, kan vara bra mysko ibland. Du har inte tagit n[got eller *S*

2007-09-01 @ 08:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback