Show me the stars

Kanske ska skriva några rader.
Har inte hänt så mycket antar jag. Allt flyter på i sin stilla takt som man inte hinner med.

På torsdag blir man en ny person, eller utseende mässigt iallafall. Känns ju lite svårt att avfärga sin personlighet =) Vi ska iaf avfärga håret, bort bort bort med detta daskiga hemska färg.. sedan ska jag lägga in en ljusbrun för att sedan slinga upp det succesivt. Ska bli så skönt att bli ljus igen. Ska dock inte bli fjortis blond, men blondt blir det. Känns som att man tappade en del av sig själv när man blev svarthårig.. haha...

Har lagt in fler bilder på datan nu. Hittade en massa gamla. Saknaaaa vissa tider, allt går så fort.

image175
haha. Försökte verkligen se bra ut i rött läppstift. Men det var konstaterat, jag passade inte i det =P
image176
haha så söta vi var...
image177
så jävla jag!
image178
SAkna..

Hmm neeeej, idag? ja idag? idag? jadu... =) nu gastar stackars jenny om att jag måste hälsa på hennes bäbis.. haha den är redan 2 månader.. det är nog dags nu.. fan tiden går så fort att man glömmer bort!! =)
Ska dit imorrn och hälsa på!! =) så jag kommer få jobbiga mamma känslor igen.. gaaaahhh!!
jobbigt att vara tjej ibland =P

nej måste göra nått. min rygg gör ont som fan.. blä
pusshej

Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha, vilka tjusiga bilder du hittat!
Känns som eveigheter sen, men det var ju faktiskt ett bra tag sen också *skrattar*

2007-08-21 @ 13:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback