So alive

Galen dag. Det pirrar i benen, jag vill ut och springa runt runt runt just nu. Det känns som att jag har växtvärk, haha. Som när man var liten och pappa och mamma drog i benen... det var skönt !

Idag var en underbar dag. Gick upp och började dagen kl 0900. Kollade på friidrott, åt frukost och sedan mötte jag Rebecca kl 1100. Eller ursäkta, den var 1120! Sen gick vi med stavar mot bellevue, sedan tränade vi, sedan gick hem igen. pjuh.. var så skönt.
Samma visa imorrn igen.. crazy cocounot!

Sen har man bara handlat, lagat mat...TACOS. hihi. Sen kollat film.. hmm var en tanke på krogen där ett tag.. nyktra alltså.. ville typ dansa. Men vi sket i det. 

jag har inget speciellt att skriva känner jag. Endå vill jag liksom skriva, svårt .. hmm...

Det vankas höst nu. Löven har fallit, gula, oranga, bruna, den kanske redan har kommit? Vet inte, men den där höstkänslan har gått intrång hos mig. Vet inte om det är en bra eller en dålig känsla...kanske ska ta reda på det.
Hösten kan ju dock vara mysig. Krypa in i en stor polotröjja och invänta den hemska, kalla vinern. =/ Usch hatar vinter. Det kan få vara snö i några dagar, sen vill jag ha vår och värme.
Ja jag är en sommar flicka som är född på sen hösten...

image207
2005, Studenter. Känns som en evighet sen
image208
Är inte jag... typ... det sexigaste du sett?
image209
HAHAHAHAHAHA. VADÅ PSYKO?!
image210
HAHAHAHAHA. kolla becca, hahahahahahahahahah jag döööööör!!!
image211
HAHAHHA orka vara seriös liksom.. ;D
image212
Asså så söta vi är! Och det är bara kompis puuss för er som inte känner mig!!! måste dock tillägga, typ varför blundar vi?!   men anledningen till att jag la upp bilden är... assåå mitt fina vackra långa blonda hår är med.. likaså beccas!!!!
SOOON SOOON SOOOON !
image213
Ohhhh... haha nej ska sluta drömma om hår nu !

ska dricka mig lite TEEEE.
pusshej


Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha, härlisch med lite gammla och serriösa bilder ;)
Sitter här i min ensamhet och bara flinar!!
Kram

2007-08-29 @ 22:22:16
Postat av: pooh

My lonley days are gone ..ohh blondt hår snart så =D NU RINGER DU OXÅ HAHAH NASJ nu går vi te gymmet puss hej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback