So confused like a little girl

image155
Har nog sett ut såhär i 2 dagar nu. Like a downfall.

Allt bara snurrar fortfarande. Eller jag vet inte? Är allt bra, eller är det bara jag som tror det?
Mitt hjärta säger en sak och min hjärna en annan. Vem ska man tro på.

Igår var det en varierande dag. Med både skratt och tårar.

Dagen började med att jag drog ut och gick med Rebecca. Det plingade till i min mobil och han messade. Blev så glad. Kändes så bra. Vi kom överens om att prata ut om det som hände. Var glad enda tills kvällen. Allt sprack. Vi pratade på msn, jag själv ville inte det, det blir så mycket missförstånd. Vilket det också blev.

Jag tog cykeln och trampade för fulla muggar till Rebecca. När jag väl kom till Skjutbanegatan fick jag skäll av 2 tanter som tyckte att jag inte skulle cykla på trottoaren. Jag hade god lust att kliva av cykeln och kidnappa hennes jävla golvmopp till hund.... men jag behärskade mig.

Jag är en känslig person. Och jag tar åt mig av folk jag tycker bra om. Men jag säger oftast vad jag tycker och tänker.
Men jag är nog hellre en känslig person än en kall. Rebecca förstog mig och mina tankar. Allt blev bara fel.
Men jag kan även be om ursäkt om jag vet att jag gjort nått som är fel. Jag ringde och bad om ursäkt för att jag var hård på msn och det låter så mycket värre än vad det egentligen är.
Han ringde aldrig upp sen som han sa. Men fick mess vid ett.

Och för er som inte vet så handlar detta inte om kärlek, inget om att jag är olyckligt kär. Det handlar om vänskap ( för en gångs skull ) haha.

Antingen för detta oss lång ifrån varandra, eller helt enkelt för det oss närmre. Jag hoppas på det sistnämda.

Och nu har min mobil kraschat. Totalt död. Eller den funkar ju, men min display är svart. Så ser inte om jag får nått mess. Och när det ringer så tjuter det.. haha.
Så nu måste jag använda en 3310. Asså den väger bly =/ och bakskalet har en konstig figur på. haha.
haha fett roliga ringsignaler =P

Ska få en ny mobil när jag fyller år =D wie.. tills dess.. finns det någon som har en mobil att låna ut, som inte är en tegelsten???

Har en sååå bra låt. Timbaland feat keri hilson - Way i are

Kanske ska lägga till en rolig sak. En milla grej.

I måndags skulle jag cykla hem till Alex, hade mobilen i ena handen och hoppade upp på cykeln, skit stressad. tappade kontrollen över cykeln. Jag for över en trottoarkant och in i buskarna. ja jag ramlade. Fi fan mobilen flög och cykeln låg och grät. haha. Och upp fort som fan och låtsades som ingenting. Jag skrattade så mkt.. tur att pooh var i mobilen.. inte lika skämmigt. Kanske därför min mob är sönder? hmmm hahahaha. DETTA HÄNDER BARA EN PERSON, OCH DET ÄR MILLA.
image156

OHH JAG LÄNGTAR!!! JAG OCH POOG. LÄNGST FRAM... OHHHHHHH!!!!





Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha, det ska vara du som lyckas med att köra åt pipsvängen med en cykel. Hoppas att du inte förstörde något mer än mobilen då ;)

2007-08-15 @ 13:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback