Sometimes i think about you

När man tänker tillbaka på det förflutna, det som varit så får man alltid en viss känsla. Ibland kanske man ignorera den känslan och ibland känner man den skarpt. Är det bara jag som tänker tillbaka? Är det bara jag som får den där känslan, precis som att man lever i den speciella stunden igen.
När man öppnar ögonen igen så inser man att man lever i nuet. Jag ångrar ingenting, jag har lärt mig så mycket under detta år som varit. Jag har lärt mig att vara stark.
Jag vet hur man älskar nån, jag vet hur det känns att bli sårad så att man inte kan andas längre. Jag vet hur det känns att känna sig både bortgjord & glömd. Men även omtyckt och speciell.

Det enda jag inte vet är hur det känns att höra Jag älskar dig från någon man skulle offra sitt liv för. Den dagen jag får höra det, kommer jag fälla tårar av lycka.

Den ögonblicket kommer jag att göra en Kodac moment. Rigga upp en videokamera och be min kille säga samma sak igen. haha. Jaja, det beskriver iaf känslan.Haha


image214



Kommentarer
Postat av: Sannis

Nej du gummsan, du är absolut inte ensam om att tänka så eller tillbaka. Vi gör alla det mer eller mindre!
kram

2007-08-30 @ 19:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback