Soon it will be cold


Igår skulle jag och Rebecca bada jacuzzi, men hon hade huvudvärk så vi skippade det. Istället blev det 2 kult filmer. Sanning och konsekvens och fucking åmål. Så kul att se på!

image160

image161

Vi ska nog kanske ta bubblet idag istället. Vädret är ju iaf passande, hehe.

Den 24 augusti blir det avslutning middag. Jag, Becca och Sanna ska säga hej då till Bella. Även fast man tappat kontakt på senaste tiden så känns det endå olustigt. Hon ska flytta ner till Spanien i 1 år. Hon vet inte om hon kommer tillbaka, men jag tror nog det.
Kommer nog bli ganska så sorligt på nått sätt.

Sådär, bokat ny tid hos tandläkaren. 18 september blev det nu. Och jag tror jag har ett hål =( Har bara haft 2 hål i mitt liv, och då var jag liten, så det är nog dags igen. buhu.

Vi skulle till kvicksund imorrn hem till Sandra och Micke på fest. Men vi är 5 st, ingen kan sjussa eller hämta. Så får se hur tågen och sådant går!

Rebecca ; Det var ingen jul på snöafton förra året
Camilla; eh, hörde du vad du nyss sa?hahaha
Rebecca; nej, vadå?

Kramhej


Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha, jadu det är vår tids kultfilmer :P
Jadu det känns väldigt olustigt att Belle ska flytta till Spanien i ett år. Men man får väl hålla tummarna att hon kommer tillbaka =)

2007-08-16 @ 12:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback