You are everywhere, but not here

HEJ.
Lalalalala. OH... blä. Gå och dra dig baklänges sju ggr så kanske livet blir roligare för ett ögonblick. Yes
Jaha, trött. Hungrig Och PMS besvär. Så underbart... jävla hormoner! ge mig choklad!


Jaha, kanske ska ta och sammanfatta 2 dagar lite kort.
Igår; Bubblade och sånt med Rebecca. Tog ett tag innan saken gick i slag eller hur man säger det. Det var mysigt, eller kanske fel ord.. men det var iaf trevligt ! haha... =)
Sen så drog vi hem.. eh... sen kom micke och max med mackor till oss.. haha... stört.. vadå fattigt i kylskåpet?!

image179
The bathtub
image180
Sexigaste minen yao.
image181
Ska jag säga.. ja det är ju ungefär 40 grader varmt där inne..ahme, HALLÅ, HAR NI  ALDRIG SETT ETT BAR BOOBS?
image184
Sen hade vi sånt här också.. det renar tydligen kroppen... haha

Jaha idaaag.
Var hemma hos Jenny med Rebecca. Hälsade på hennes 2 månader gamla bäbis Colin.. Söt nöt =)
Det var trevligt.. men colin prutade på mig ett antal ggr.. trevlig kille det är ;-)
image185
naaaawh=) Han ville promp inte sova!
image186
Men katten sov som attans iaf! knorr knorr

Jahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. nej jag orkar inte skriva nå mera nu.
hejdå.
Och imorrn blir jag BLOND.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback