:-)

Ja, magiskt. Guh.. Har inga ord. Hjärnaktiviteten är enorm!
Ge mig min favorit kaj ! ;)
i'll be here.

idag, jobb. fi fan. Helt slut är jag i huvudet. Sa Tack, istället för Hej till en kund. Frågade om en annan ville ha inpack. Ska egentligen vara inslagning eller paket. Mixade lite.
Sen en massa andra konstiga saker.

En lite häst hade ramlat ner från hyllan. hahahaha. Jag skrattade på mig. Började fantisera om att den inte ville leva längre.
Och sen berättade jag det för lotta och kristin, och sen att alla börjar leva när vi gått hem. Värsta zoot liksom. Tillslut kom jag på mig själv om vad jag egentligen står och snackar om. Blev piinsamt ett tag. Men dom gillade min underhållning. Lika bra att göra något, istället för att stå och titta ner i marken och ha tråkigt.

Jajjämän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback