?

Fick mess. Ett jävla mess?
Svarade med tårar tillbaka. Förstår fortfarande inte. På julafton var jag världens lyckligaste. Halva juldagen var jag lycklig. Sen raserades allt. Mitt hopp, min längtan, mitt leende.
Nu är det bara svart och tomt.
Jag sitter bara och skakar och fryser.
Jag vill inte, kan allt raderas ? minnen ? ord ? kan det försvinna bort från mitt huvud ?

Det är så lätt för alla och säga, Glöm, gå vidare.

And i'd give up forever to touch you
cause i know that you feel me somehow
You were the closets to heaven that i'll ever be
and i dont want to go home right now.

And all i could taste was that moment
And all i could breath was your life
And sooner or later i knew it was over
I didnt want to miss you that night.

i dont want the world to see me
Couse i dont think that they would understand
When everyting made to be broken
I just wantet you to know how iam.

You cant fight the tears that ain coming
or the moment of truth in your lies
when everything feels like the movies
You bleed just to now your alive.


Nu lämnar jag. Han är borta. Jag är borta. Jag tar mina tårar, mitt onda hjärta, min klump i magen och stoppar undan dom.
Men, tyvärr, jag kommer sakna dig. Alldelles för mkt.

Ser inget nu. För mkt tårar.Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Sanna

*Krama om*
finns här för dig

2007-12-26 @ 23:19:06
Postat av: n1Be

hej, glöm å gå vidare e inte alltid kul nej. men kärleken gör en blind å just nu e du kanske fortfarande blind? glöm inte att du stod stolt på benen innan så varför inte göra de nu efter?

kärlek e något man alltid vill känna, men alltid blir sårad av. ja e själv på väg in i något nu å allt känns superduper med henne. säger som de flesta nån gång sagt. "har aldrig kännt så här för nån å blabla" men de e sant. tror verkligen ja äntligen har funnit den som är på samma nivå som mej när de gäller de mesta.

men ta vara på dina vänner å se till å umgås med dom så slipper du känna dej ensam för de e oftast de värsta om man blivit dumpad/ensam

lycka till. kramkram

2007-12-27 @ 11:00:13
Postat av: Becca

ehh finns inte här för dig tönt.. orka ... HAHHA... aaawwww klart ja finns .. puss på dig

2007-12-27 @ 17:47:25
Postat av: Becca

FYYYYY FAAAN VILKEN JÄVLA FUL BLOGG DU HAR!!!!! hahahahahahahahahaha

2007-12-27 @ 22:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback