Afrodisiak

HEEEEJ snälla bollar!

Har haft kul som attans på jobbet, ( som vanligt ) hihi. Kommer sakna dom så otroligt mkt =/ Men ja, det finns ju faktiskt telefon och msn och fika !
Dock inte samma sak som att stå och puttas och trängas och skratta i butiken, haha.
Vi kommer ha så jävla kul imorrn!

Nej åter till idag. Gick på bussen, skit trött verkligen. Har jobbat två veckor i streck med 1 ledig dag. Ja det känns eftersom jag har inte sovit riktigt som jag ska heller ;)
Men där satt pooh liksom, på bussen ! jag vart fan skit glad, vet inte riktigt varför, men jag blev det haha!
Sanna och Becca skulle gå på stan, vilket jag redan visste men endå!

Jag började jobba kl 10, slutade kl 14. Mötte upp mina små prinsessor och sen gick vi och åt mat. Sen trängdes vi med alla 70 000 människor. Köpt en kofta,kastanjevatten,lösnaglar,ett stort skärp,röd shorta, och en sak till morsan. Tror inte det va nå mer va?
Jo alkohol såklart ;)

Och det där med kastanjevattnet. Det gör en brun! Sanna var skit brun imorse. Så jag köpte också. Tog 3 lager, nu sitter jag här som en neger. Sanna hade bara 1 lager.. ja ni kan ju räkna ut hur jag ser ut =/
haha typsikt millis!

Nu ringde bror.
Han ska köpa en bil.. suck .. tänk om man hade pengar så man kunde bara köpa en bil liksom. Hans andra har pajjat så han måste ha en extra bil.. hmm.. :)

jaha. nu har jag hunnit o köpt kjol,hårband och örhängen på hm. Glömde publcera bloggen, bravo.

nu ska jag te sanna och hämta nagelborttagningsmedel. Det gick åt helvete med lösnaglarna. Känner att jag inte har någon tid just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback