Baguett hett

Precis käkat upp min skagen baguett som jag köpte efter work på ica. Det var gott det. Dricker sista slurken av power king. Borde kanske piggna till..
 Inte sovit mkt inatt. Legat med illamående,halsont och sådant roligt. Så det var en jobbig dag idag vill jag lova gott folk.
Men men, nu är jag hemma igen.
 Ledig imorgon, skönt. Ska väl inte klaga, man har ju nått slags jobb, men endå. Ledighet är najs.

Helgen närmar sig.
 Jaha. Lundberg kan vi inte fira nej, så Sanna o Rebecca blir fast med mig, stackare, haha. Jaja. Men tanken slog mig, hur fan gör vi på nyår?
Känns ju som att man vill vara med alla då.. orka dela upp sig i olika dagisgrupper! haha. Då har det ju iaf gått ett tag...
Det ordnar sig väl!
 
Eller så kanske jag ska hem te en gammal gädda och hälsa på. Ta lite vin och catch upp. Var väl några månader sedan!

Jaha nehe. Känner mig som en höggravid knubbsäl !
Slemmig, äcklig, ful. ;)
hej

Igår satt Rebecca och läste ur gamla bloggar som jag och hon skrivit förut. Hahaha. Det var det värsta. Vi var otroligt ärliga!!! alldelles för ärliga ! haha
Så ska slänga upp några roliga repliker vi har skrivit. Men jag gör det sen, så see ya !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback