Blogg

Goddagens. Jobb, jobb, jobb varje dag.. Har pratat lite med chefen och ja, det verkar som att det blir goda nyheter efter jul ;) Men man ska inte hänga kulan i granen för man vet säkert. Så jag återkommer :)
Jag sitter och småfryser lite här. Dricker kaffe, ska väl duscha och sedan käka lite.
Fick en kund idag som ska åka till Egypten. Gav henne lite tips på olika saker eftersom man själv varit där.
Det enda jag kände var att jag också vill åka nånstans, bort från kylan. Bara slappa. Ja, jag säger inget mer, för då blir jag knäpp.
hehe.

Kan det kanske ta och komma lite snö? så att man får någon slags julkänsla tack! Jag slår väl in 100 julpaket omdagen och jag får endå ingen julkänsla. Jag kom fram till att det är snön som saknas.

När man inte har snö, då vill man ha snö. Har man en massa snö, ja då vill man ha sommar. Men nu vill jag verkligen att den traditionella julen ska komma tillbaka. Men det blir nog kanske inte så...

Idag gick jag förbi arbetsförmedlingen efter jag slutat. Jag kom på att dom ska döpa om det till Praktikförmedlingen. Eller hur ?
Det passar mer för vad dom står för. Dom ger inga jobb, dom ger praktiker.



Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag tror minsann att det var du som kommenterade angående namn i min metroblogg ? :) Nu har jag hittat till din också.. :) Versatil blev det iallafall! :) Det beskriver mig nog bäst.. Mångsidig, komplex.. ;P Lite halvschizo sådär.

Postat av: Camilla

- Jenny!
Hej, ja det var minsan jag som kommenterade! hehe :) Okej vad trevligt :) Hoppas du finner min konstiga vardag rolig, haha!
Okej, det lät bra det ;)

2007-12-13 @ 15:42:35
Postat av: Versatil

Hehe vad trevligt! :) Jo det var minst sagt pinsamt vill jag lova... Och kvällen slutade inte där heller.. :S haha. Aldrig mer champagne! En liten smutt på tolvslaget måhända.. ^^

2007-12-13 @ 16:00:33
URL: http://versatil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback