City-Erikslund

Hejhopp.

Drog till jobbet kl 10. Chefen högg tag i mig direkt och sa, Camilla, kan du jobba på erikslund efter du slutat idag ?
Jaha tänkte jag. Det vore intressant och roligt :)
Så jag slutade 1 h tidigare på stan, alltså kl 14. Sen så kom mor min och hämtade mig eftersom jag var tvungen att hinna äta. Blev lite brådis och tajt med tid. Så slängde i mig en hamburgare i bilen. Åkte hem, tog på mig lite smink och en turkdusch, sen bar det av till Erikslund. Slutade kl 19.

Det gick bra.. . På erikslund var allt annorlunda, inge presentinslagning..  Men jag gillade dom faktiskt. Det var avslappnat.
Men imorrn ska jag till city igen. Ska bli skönt :) . Det är mer tempo där nu på julen!! Det ska kännas att man jobbar liksom!

Det känns som att man knappt hinner hem förs man ska iväg igen. Man kommer hem, äter, duschar, tittar tv, bloggar, pratar i telefon, tänker, sover, vaknar.

Men det är ju lugnt när man slutar kl 3 liksom. Då hinner man ju med andra saker också.
När jag jobbade 10 timmars pass på Dinsko, kändes det som att man i princip bodde där, haha.

Happ,hepp,höpp.
Fuck this! nu ska jag gå ut och slänga gizmos bajs och kiss. Så roligt har jag.

Kommentarer
Postat av: Nea

Vad jobbar du med? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback