En tisdag.

Jaha, jobbat på som vanligt. Bytte imorrn, så imorgon jobbar jag till sju istället. Tyckte synd om lotta, så hon får min tid :)
Jobbar mkt nu, skönt att göra det. Tänker inte lika mycket. Hemma går jag bara runt i min ovisshet och får dåliga magkänslor. På jobbet är jag bara. Dock skingrar tankarna iväg ibland, och jag hamnar i en fantasivärld. När jag vaknar så står folk och bara tittar underligt på mig, haha.

Jag hade en hemsk dröm inatt. En mardröm för mig. Jag blev lämnad kommer jag ihåg. Sen vaknade jag och då blev jag glad över att det var en dröm, men sen kickade riktiga verkligheten in och jag insåg att den inte var så vacker den heller...
Det enda jag kan göra är att hoppas.Längta.

På lördag blir det körigt kom jag på idag. Eftersom vi ska ut efter jobbet. Klockan sex slutar vissa av oss. Så det blir att ta med sig kläder, smink och det som gör en lite finare än vanligtvis. Känns lite ofräsht att inte duscha, hehe. Jaja, en pizza och lite alkohol sen så ;)


Sitting all alone in the dark. Wishing you were here.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag såg dig idag på jobbet. men du var så stressad så jag tänkte inte ens tanken att gå in o säga hej.

Åh men fan de är du säger, pizza o alkohol. Sen är man fith for fight ;)

2007-12-18 @ 18:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback