Fånga mig.

En fjäril flyger mellan oss ibland
Vi kallar den lycka, den är svår att fånga, den vill slita och rycka
som vilken lycka som helst, vilken fjäril som helst
Men ändå, vi ses igen vi två.

Lars Winnerbäck - Fånga en fjäril


Jaha. Jobbat som vanligt idag.. Var inte riktigt på jobb humör, hehe.
Dagen började lite fel också.
Jag kollade dagen innan vilken buss jag skulle ta..
det blev 11,33. Bra tänkte jag, eftersom jag började jobba kl 12.
Gick till busshållsplatsen, stog där ett tag. Sen kikade jag på 12ans lista vid kuren.
Happ, då stog det att den ska anlända kl 12,08.
NEJ NEJ! tänkte jag. Så det fanns bara en sak för mig att göra... börja traska till stan!!
Jag kom 5 min försent, äckligt och ful var jag också. Tån hade skavt på min andra tå,
så jag hade en blodig strumpa som syntes
eftersom jag använder tofflor.
Nej usch, blä!

Dock blev det billigt idag. Var gratis buss hem pga nå kvinrån.
Usch vilka idioter det finns. Hoppas dom får fast dom. In med er
hemska kriminella idioter i fängelset !!

Det känns som måndag idag. Men det är ju söndag faktiskt.. sjukt..
Satt och kikade på vädret. Det ska bli minus grader, men inge snö. Vart är snön??





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback