Gamla blogg inlägg

nu ska ni få höra hur jag och rebecca skrev och var för längesedan.. Kom ihåg att vi är annorlunda nu. Det här är dom senaste 5 åren, så tänk på det. Det är bara kul och se att man varit en riktig fjortis.. och god damn, det var kul att läsa vill jag lova !

Rebecca ;
* " Jag är fucking överdrivet bakfull.. men för fan jag är fortfarande hetro..." *

Rebecca ;
*" Jag kommer in i hallen där står mamma och jag ryter ur mig,... Peter stormare är med i prisonbreak.. då säger hon, gå sov.... haha dåligt svar tyckte jag då.. men nu idag förstår jag henne.. haha...=) *"

Rebecca ;
* " Ja då kommer en gay kille från paris, som han sa.. vi prata med han tidigare på kvällen oxå...Så hånglar han med mej och senmilla... YUICK ... vi hatar liksom folk som inte kan hångla, de vår grejj. "*

Camilla ;
* " Föressten! har ni tänkt på en sak?
Vi säger såhär, om du sitter ensam hemma och sen är d ganska tyst, och de låter lite nånstans.. burkar typ era öron röra på sig? jag skämtar inte nu, för de gör mina.. de känns som att dom rör på sig lite granna, för att fånga upp ljudet. skummt. " *

Rebecca ;
* " Ja o milla fick panik om en sak, vad ska man säga mutt fitt sak el nått... vi ska ta kort när vi stor framåtböjda asså ser de så hemskt ut haha... o hur kan killar tända på de..? "*

Camilla ;
* " o för mig hade de blitt lite väl mykke alkohol, så de snurrade o bussen typ flög runt medans tessan satt o snacka om sitt jobb om bajs o sånt. " *

Camilla ;
* "sen va vi framme på staden o jag o becca drog te mc donalds o köpte cheezburgare, medans vi väntade på dom gjorde jag ett besök i handfatet på toaletten, japp jag rävade, kl va inte ens nio.. jag slår rekord. *"

Camilla ;
* " jag o tessan o paula blev inte attakerade, men becca kanske ser lesbisk ut?! fast hon har ju iofs den där "blicken" *

Rebecca ;
* " Ja sov me ( Censur ) och tessan sov me kimpa o såklart körde vi vår lilla grejj som snart blir en tradition...=S Hört tessan en del gånger nu hahahahaaha.... väggarna e ju ej så tjockA. " *

Rebecca ;
* " igår kolla ja o milla på pretty woman o hade lite myspys.inte undra på att folk tror vi är ihop HAHAHAHAHHHA.hehe den här heljen har vart mycket camilla och jag men jag måste säga ja digga det.. vi borde ha nån helj i månden då de bara vi två....hehe =P
Rebecca & Camilla 4-ever....

Camilla ;
* " men men sen påvägen ner mot stan fick jag nått raseri utbrott på bussen tydligen,
suck skämmig. * "

Rebecca ;
* " jaha ni händer de nå ida tro? ska väll äta pizza som alltid som vanligt hela fucking tiden med milla.. men fan vad vi älskar pizza.. vem behöver en man när vi har calzone och al tonno? " *

Rebecca ;
* " igår sära man på benen för gynekologen sen var man på stan sen vidare till andra genekologen där milla sära på benen sen for vi te mej o käka tonfiskrulle...passande. " *

Rebecca ;
* " diag har man tatt de lugnt och hängt med milla och tappa flintasteken på marken. men vi åt ändå. puss. " *

Rebecca ;
* " Vad sker..? Nää inte möe.. bara trista saker kanske hehe...inget wow .. milla nuppar med A , sanna nuppar med P och jag pratar med oprah winfrey " *


Det är mest Rebeccas kommenterar. Men jag ältade och var kär lite här och där hela tiden. Så ja, så äre. Men ska leta på lite mer från mig med. Om ni nu vill läsa det. hej

Kommentarer
Postat av: Becca

HAHAHAHAHA tänk vad huvudet
hos en fjortis kan florera du =P hahaha...

2007-12-06 @ 21:21:46
Postat av: Max

Jävlar vilka inlägg, haha! så dålig humor ibland alltså, hahaha!!! men bra blogg!!! Alltid rolig läsning... Nu får du ta 105 frågor nästa gång...

Postat av: Sanna

Mohaha, ni var ju lite mycket fjortisar *S* sista inlägget var inte fem årsen ni var 20 då. hahahahaha!
vilka tider *S*

2007-12-06 @ 21:46:53
Postat av: Milla

SANNA - - haha, ja då var vi 20, och du med. Men det andra är längre sedan, haha ;)

MAX - - haha, ja kanske det kanske :D nää vi har bra humor höhö!

REBECCA - - Haha japp,och jag är glad över att ha varit en fjortis, stackars dom som inte varit det! ;)

2007-12-06 @ 22:49:22
Postat av: Thessan

Hahahaha
Fjortistiden är ju den roligaste tiden när man tänker tillbaka på det=D

2007-12-11 @ 02:17:49
URL: http://hastakvast.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback