Helgen över

Då var det söndag igen. Helgen rann iväg som en flod.

Fredagen bjöd på vin och vänner. En buss ner till konrad där det kostade 20kr att gå in, ganska bra pris, ska fasen alltid vara så för inte är det värt att betala 80kr iallafall.
Där inne bjöds det på dans,skratt och dans igen. Det var kul :)
Vi avrundade med Donkan och en buss hem till sängen.

Igår, lördag, var jag på bröllop kl 13. Det var Marjo och Per som gifte sig. Mammas nära vän för er som inte vet. I en raketfart for vi dit. Jaja, fint folk kommer alltid sent.
Hon var så vacker med sin brudklänning. Jag fällde några tårar när dom gick längs gången. Jag vill också göra det någongång, med pappa vid min sida och min älskade står och väntar på mig. Det vore något.

Efteråt när vi skulle äta så blev det kaos. Jag och mamma ryckte in och hjälpte med servering. Dålig organiserat måste jag säga.
Sen for vi hem och hämtade Rebecca. Vi skulle servera på festen.

Det gick bra faktiskt. Det var kul att vara med Rebecca själv och dricka, och även ha kontroll över det mesta. Vi sa att vi skulle passa att jobba ihop. Det funkar liksom så bra. Kompletterar varandra på najs vis, haha.

Kvällen garv blev när vi skulle bära ut en as tung soppåse. Vi kämpa i regnet och på den hala isen. När vi väl skulle lyfta upp sopåsen i tunnan så välte hela skiten, haha. Ja, det var kul när man var där!
Och det var så Rebecca sa ; ja vi skulle nog passa att jobba ihop. haha, bra sammanhang!

Men vi gjorde vårt jobb. Vi dansade, drack vin av alla dess mängder och sjöng tom kareoke hahahaha. Det vaaaar kul !
Och det skiljer sig inte mkt i beetendet på 40åringar som 20åringar kan jag säga ;D

Har inte fått bilderna ännu. Laddar på för fullt på msn. Så jag slänger upp dom på bilddagboken istället så ni får gå dit om ni nu är intresserade!

http//:misscamilla.bilddagboken.se

Okej jag hittade 2 vimmelbilder! haha


Säger såhär, vem fan behöver löshår? både jag och becca kan bada i  vårt vanliga hår! Suckers! ;D

Kommentarer
Postat av: Becca

Du glömde nämna att våran soppåse lukta skinka fakitkst! Men vi klara de ändå haha..

haha typ, vafan ska man me löshår till egentligen ahahha.. =D Speciellt du som ka ha världens alla frisyrer haha,,
puss

2007-12-02 @ 21:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback