Huvaligen

Jaha, kom hem från jobbet för en stund sedan. Har varit hårt idag, mkt folk, mkt klappar. Tiden rann iaf iväg :) Jag kan inte påstå att jag var sådär jätte pigg imorse. Började 1h tidigare också.

Kvällen igår var hm. Har inga ord. Så hemsk var den. Eller det var ju trevligt innan vi kom till pitchers.
Och jag som är så naiv och trodde att allt var löst, men varför skulle jag inte tro det? är det bara jag som kan vara trevlig även fast omstädigheterna har varit som dom varit?
Jag hade iaf glömt och gått vidare. Ville göra det bästa utav situation, få allt bra igen. Och sen är man bara ett jävla spöke.
Jag blev chockad över att min känsla som jag kände när jag klev in, också blev verklig. Det sårade mig.

Idag är det iaf lördag. ny dag, nya äventyr!! wohow!

Så hade bra suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback