Jajjämän

Har varit hemma 2 timmar. Snart sova, upp till jobbet igen.
Jobbat från 10-7. Sen gick jag hem. Var inte hemma förs 8. haha. Jävla skit som missade bussen. Så jag traskade. Och påvägen hitta jag en liten julkänsla. Sjukt, men den kom lite. Så nu får vi se om den kommer mera.. haha. Vore ju kanske bra om man hade en julkänsla på själva julafton? hehe.

Guh så trött man är. Gäsp gäsp. Dricker faktiskt kaffe, kanske inte så bra. Äsch jag somnar nog endå.
När man förut druckigt power king har man inte märkt av den sådär jätte mycket. Men idag sa det pang verkligen!

Sjukt störd. Men sen blev det nån konstig variant på sluten. Skit hängig, bara gick runt som en mört och mörta mig typ. Ja men fan, det var en jävligt bra dag idag på jobbet ;)

Nu har vi tjejer besämmt lite klädsel på lördag. Så inte nån är mindre uppklädd, och en annan as uppklädd. Kan bli pinsamt det ju. Sen blir det blue moon efteråt ! jajjemääään! ;D
Jag ska fixa frillan under lunchen. Snyggt, fest frilla, jobb kläder och inge smink under resten av dagen.Raur!

Nej hej hopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback