Japp

Igår så blev det vin vin vin med mina tjejer :) Det var trevligt som fan. Sen drog vi till en förfest på stan, med folk. Det var ju kul.. full som en kanon var man. haha.
Sen drog vi till konrad och dansa, det var kul faktiskt. Som vanligt när vi är i farten!
Nej har inget mer att säga tror jag.
 Jag är iaf glad. :)
Inte sovit någonting. Magen kurrar, har inte heller ätit!
Har vairt och köpt julklappar med min bror. Och jag skaffade minneskort till mobilen också, var väl på tiden. Dock kronglade allt. Så Bror skulle testa med sin mobil i datan, all hans musik bah försvann, haha stackarn.
Jaja det kanske går tillsut, nått är iaf fel.
:)

Lite pics kanske?







Please dont go, i want you to stay. im begging you, please dont leave here.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback