Julen över

Jaha då var denna jul avslutad, skönt.

Ska börja med att berätta om personalfesten i lördags som var sjukt rolig ;)

Vi alla jobbade till 18. Sen stog vi, typ 6 tjejer och gjorde iordning oss.
Sen drog vi alla till en källare och drack,åt och spelade bilbana, skit roligt ju! Jag ledde ett tag, men tillslut hamnade jag på 10 plats av 16. Hum, haha. Full som en kastrull var jag också, spillde vin i maddes hår, haha!

Sen drog vi till Bmb och fortsatte dricka. Chefen såg till att det fanns fyllda glas, så på hugget var vi ;)
Ja, jag vet inte, men jag tror jag avslutar där. haha.

Det var iaf kul som sagt. Mkt skratt och sådant..

Jag börjar jobba igen den 4 januari, ;)






Oj blev lite bilder.
Fr vänster,
Maria&nina. Anna&jenny. Per. Madde. Allihoppa. Jag&Lotta. Jag&maria. Mattias,AnnaLrjenny?Andreas?.
Full Milla med madde. Folk. Johanna. Andreas,andreas,fredrik. Jag&chefen. Folk.

Hängde ni med?saknar alla! en jävla massa blåmärken på benen har jag också efter alla knuffar, haha!


Julafton var väl bra.
På söndagen skulle vi åka iväg kl 15. Kom väl iväg runt 17 eller nått.. Jag drog te jobbet och prata med chefen, fick bra nyheter iaf :)
Sen åkte jag hem. Kom på att jag glömt alla kläder jag skulle hämta där, Så åkte ner igen till jobbet. Ja, vilken härva det var.

Kom iväg. Tog det lugnt. Spelade bingolotto, ingen vann ( ovanligt ? ) . På julafton åt vi mat, hade trevligt. Kolla på kalle anka. Öppna julklappar. Fick pengar,locktång,två sockor, pyamas,linne,bäddset,dolce gabbana parfym. Trosor. Har säkert glömt nått. jaja! blev glad iaf :)

Sen åkte vi in till Nyköping och fortsatte där med kusiner och andra släktingar. Blev mkt vin och trevligt, singstar och mkt skratt haha! guitarr hero också, fett!

Nej nu jävlar ska jag ta ett glas vin. Får se vad som sker idag!!!!!
Förbannad som en kossa är jag! fuck this!
hejdå




Fr vänster.
Sliten milla. Julklappar med en en. Skit i granen. Ferdinan. Min släkt. Jag och mormor. Kaffe,vin,bulle och sambocka, kan de bli bättre? . Mormor, tomas och danne o helena. Olivia,mamma,bror,helena. Helena och jag. Mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback