Lösnaglar

Jag undrar hur lång tid det kommer ta att skriva denna blogg utan stavfel med mina ny gjorda lösnaglar. Det är typ det svåraste jag gjort, hur gör ni som har naglar ? skriver ni med naglarna eller på något annat sätt ?

Igår så gick, GICK, jag hem till Sanna, skönt med promenad i regnet :) höhö. Sen fixade Sanna lösnaglar till mig, tog väl oss cirkus 2 ½ timme nästan, hehe. Sen åt vi korv med bröd och sen tittade vi på marie aionett, eller hur hon stavas. Det var faktiskt intressant och veta hur hennes öde blev. Allt har konsekvenser, smart tjej och slösa bort hela Frankrikes pengar. Inte konstigt att folket reagerade och halshugg hennes familj.Dock fick man inte veta hur det gick med barnen...
Det var en mysig lördag faktiskt, bara sitta och slappa och ha trevligt :)



Nej, tack o hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback