Nyårsafton. Erfarenheter.

Jag längtar. Vet inte varför. Men jag gör det! 3 rätters middag med vänner. Champange. Raketer. Fina kläder, alla är så vackra på nyår.

Jag hoppas att nästa år blir ett annat år. Än det åren som varit. Jag gillar dock dom senaste åren. Av allt som hänt så har det gett mig erfarenheter på olika nivåer. Av misstagen har jag lärt mig. Man kan aldrig gå genom livet utan att göra felsteg. Ingen är ju perfekt ? men det gäller att använda dom misstagen och forma dom till någon användbart.
Man kan inte leva kvar och ångra saker man gjort. Då mår man inge bra.

Dock finns det alltid något som gör så att man blir rädd för saker. Jag har det att jag inte kan lita på karlar. Vågar inte det riktigt. För mycket som gjort så att man blir synisk. Jag kommer dock komma över det den dagen jag blir bevisad motsatsen. Tills dess kommer jag nog ha min mur, vara synisk, inte våga tro. Men rätt personen kommer riva muren jag byggt. Det vet jag. Det hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback