Nytt utseende

Drog hem till Rebecca och Max igår. Han fixade min blogg, jätte fint, tackar. För er som inte ser den nya bloggen så uppdatera sidan, eller rensa cookies och sådant så funkar det nog.

Jag försöker att göra saker hela tiden för att inte tänka. Jag låter så glad, jag känner mig nästan normal och lugn. När jag blir ensam kommer tankarna tillbaka, likaså verkligheten. När försvinner sådant då?
När jag skulle gå hem igår så tryckte jag verkligen tillbaka tårarna när jag gick förbi hydro. Det var svårt, men jag klarade faktiskt av det, kände mig lite stolt :-)

Varje gång jag vaknar på morgonen ligger jag kvar i sängen och bara är. Det är för att du oftast är i min dröm nuförtiden. Jobbigt, men jag gillar drömmarna, dom är så rena, och lyckliga, och så himla verkliga.

Nej, dags att ta tag i livet, dagen och dig. Nu ska jag verkligen gå framåt, inte tänka. Eller iallafall tänka mindre. Just nu är jag nog bara rädd för framtiden. Hur jag kommer reagera om jag träffar någon annan.. kommer jag släppa in han ?
Återstår att se. Just nu vill jag nog bara vara ensam...

Idag är det fredag. Imorgon är det lördag, i övermorgon söndag. Sen nyårsafton. Får se hur det går kl tolv med tårar och allt.  Jag kommer nog tänka på dig då, så som vi sa.  Fan..
Overkligt.

Nu ska jag kila. Och gå vidare. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback