Smörgåstårta

Sitter och väntar på att få kila iväg till Pappa och äta smörgåstårta. För att tänka på annat så skriver jag lite blogg sålänge. Dock blir den väldigt kort, har inte mkt jag vill säga här. Har hänt så mkt, och har så många tankar. Men det är något jag håller för mig själv :) Det hade iofs kunnat bli ett jävla bra blogginlägg !

Idag har jag gått omkring som en robot på jobbet. Bara varit där för pengarna så att säga. Tror dom andra märkte att jag inte var på topp direkt. Jag som annars brukar alltid skrattar och är glad och pratar hela tiden.Men idag var i min egna värld, där ingen som inte känner mig får komma in.

När det var en halv timme kvar på jobbet så kände jag mig lite "gladare" . det kändes skönt faktiskt. Vet inte riktigt vad som hände, men helt plötsligt från ingenstans så kunde jag le, fejk eller inte, men jag log och kunde skratta också.

Snart kommer Bror och hämtar upp mig. Ska rensa kattlådan nu, lyllos mig va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback