Suck

Jag vill inte ens skriva blogg.Endå gör jag det. Suck på mig.
 Dåligt humör är jag på också. Varför? jag vet inte. Vill bara åka härifrån just nu, rymma till ett ställe där ingen ser mig eller vet vem jag är. Bara sitta och tänka på hur jag vill göra med mitt liv. Är det 20års krisen som Rebecca pratar om? eller är det något annat som gnager sönder mig inuti? Jag vet inte. Har inte svar på mina tomma frågor.

Det jobbigaste är att jag har absolut ingenting att se framemot. Och har jag inte det, så blir jag såhär. Har jag ett slags hopp, en längtan, nånting så blir jag genast på bättre humör om jag tänker på just den saken. Men det är blank nu. Nothing.

Jaja, dags att ta sig i kragen Camilla! Jävla kärring!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback