Tjo

Varit hos Far min. Det var trevligt. Bekka ( plastsyster ) fyllde 18år.
Det bjöds på jätte god
smörgåstårta! Åt hela 3 jävla portioner!
Sjukt ju, behövdes nog ;)
Känner mig otroligt mycket piggare med mat i magen.
Satt och pratade mest med min Faster Carina, det var väldigt trevligt :)
Ska hjälpa Sandra, min 8åriga kusin att platta sitt hår. hon har afro-hår. Stackarn vill ha platt hår. Ska ta med min plattång och medel för håret och hjälpa henne någon dag :)
Jag kan ju det där med hår har jag hört ;)

Sen ska jag och Bekka ( fortfarande plastsyrran ) hjälpa Min bror att flyttstäda, kan bli intressant. Är ju as jobbigt. Men vi båda har gått/går hotell, så vi kan vi :) höhö.

Brorsan släppte av mig på hydro. Skulle handla lite snus. Stog där inne ett tag, inte en käft kom ut. Dom brukar ju komma direkt när dom hör plingeling i dörren. Där står jag och funderar om dom gått på fikarast lr något. Minuterna gick och jag bah vad tusan, ska jag sno dosan eller?! Nej nej, det får man ju inte. Orka bli kriminell liksom. Så jag börjar hosta och låta där inne i min ensamhet, HAHA! Tillslut kom han ut och gav mig beskedet att jag inte kan handla för deras apparat var pajko. Happ, där hade jag stått helt i onödan gjort mina konstiga ljud för mig själv =/
Om dom har videokamera med ljud kan det bli kul för dom att titta på, haha. Det bjuder jag på!

Nej imorrn är en ny arbetsdag. Borde duscha och sussa sedan. Inte fått många timmars sömn, kanske ska ta och skärpa till mig nu!
Men det är ju inte lätt när man är fucked up i huvudet. jäjä! ;)



Jag och min Gris sussar så sött. Han är ju för go när han ska kurra in sig i famnen.
Andra bilder sitter han i mitt fönster och kollar på utsikten. <3

Godnajt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback