Trött

Helt klart toktrött just nu. Har somnat i intervaller hela dagen.
Kanske dags att piggna till, men jag vet inte hur.

Drog hem till Rebecca och Sanna kom också. Drack vin och alla var väl i sin egna lilla fantasivärld mer eller mindre.Kan bli så ibland när tankarna tar över på olika sätt :-)
Drog till silk av alla ställen. Inte varit där på 3 år typ. Det var likadant. Bara småttingar som sprang omkring.
Sen var bingo rimer där med sina jul brudar. Dom såg ju lite.. fula ut. haha. Jaja. Kul att alla kan ha olika liv. Skulle vara jobbigt om alla var likadana!




1.Sanna
2.Becca
3.Jag
4.Sanna gråter, milla tröstar.
5.jag,bingo.becca haha.
6.becca,sanna
7.Toalett bild
8.Jag och Ljunggren

Nej. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback