28 Februari

Är datumet på dagen. I morgon är det mars, vilket innehåller 31 dagar, sen april som innehåller ( vänta, måste räkna på knogarna ) ... 30 dagar och sen maj som innehåller 31 dagar, sen är det en vecka tills Egypten !
hmm hur många dagar blir det? 31 + 31 + 30 +7 = 99 ... jag tror det är rätt. jag är inte bra på huvudräkning!
så alltså ca 99 dagar kvar till man är i värmen med sina nära vänner =) kulish!

oj halv tre är klockan, ska iväg kl fyra..Ska på visning på gryta med Rebecca.. yeah, vi får se om det är nått att hänga i julgranen!

Idag mår jag iaf bättre, visserligen inte på topp, men lite bättre än igår! 
Sitter och lyssnar på lasse - Svår och jobbig grej. TExten på den där låten är ju så himla bra.. allt stämmer alltid.. så bra bra bra ! ladda hem den gott folk :) men det finns dålia versioner av dig, så ta den bästa eller nått.....

Svår och jobbig grej, dock inte hela texten :)

Du har så lätt att stampa sönder, när Du väl fått in en fot
Det är så lätt att kasta kärlek där den vackert tas emot
Men det är inte lika lätt att vara såld på nån som inte går att nå
Det är snart en vecka sen Du ringde, så jag börjar nog förstå

Du kan så vackert sätta ord till alltihop när vi är två
Du har ett sätt att bara glömma, när problemen tränger på
Ett sätt att gömma mig för stormen, när Du vill och när Du kan
Ett sätt att glömma mig i regnet; som om "lilla jag" försvann

Du har så svårt att säga om jag ens betyder nåt för Dig
Spelar nått slags spel
Men, Du har så svårt att vara ensam
så Du går till "lilla mig"
Men en dag försvinner jag ur Dina ögon, som en svår och jobbig grej.


Nej jag orkar inte skriva mera, kanske uppdaterar ikväll eller nått.

vinkar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback