Bara att klä sig varmt

Becca och max är hund passare tills imorrn. Så idag efter Våra bästa år ( sluta se ner på mig för att jag tittar på det programmet ) hehe. så ska vi ut med hundfan som enligt Rebecca inte alls är en speciell personlig hund. utan det var helt enkelt bara en vanlig hund..
becca har haft många hundar i sitt liv, och hennes hundar var ju personliga,dom prata och grejer, så förstår att hon tycker det var annorlunda, hehe.

Och ni som inte vet det så ska jag till Egypten 7 Juni, wiho. Becca och max åker ner den 31 maj, sen kommer jag och micke ner till dom =) vi alla åker hem den 14 juni. :) längtar som attans!

Vet ni vad?! Lars winnerbäck ska inte ha nån turne i sommar, jag ville slänga ut datan ur fönstret när jag hörde det. Faaaaaaan ! jag som verkligen hade sett framemot att gå till hans konserter och sjunga och ha kulish, men icke =/ han ska ut sommar 08. sucki. tydligen är han på Rehabilitering, undra varför? kanske han gått in i väggen.. synd i han då. hoppas han skriver mer ny bra musik nu. Btw, jag drömde om lasse, han och jag badade i salt vatten och vi pussades och grejer, han var verkligen en charmör, hähä.
humms normalt att drömma sådär, om honom av alla. kunde väl varit josh harnett eller så, haha.

Fasen så jag nyser hela tiden, dont understand ! all the time ! asså visst är det skönt när man känner att nysningen är påväg, sen väntar man in den, och sen släpper man ut och guuh så skönt ! ungefär som en orgasm, haha.

Kankse inte lika kul att gå runt att få orgasmer hela tiden, fi fan vad jobbigt. Man skulle ju aldrig uppskatta känslan längre då om man fick den en vanlig dag på stan ! hehe

whatta the fuck pratar jag om :P
Nu ska jag ta och kasta ihop smutstvätt och sånt.

take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback