Girlylisious

kom precis innan för dörrn, var ute med hunden Nalle o Rebecca, Hunden gick där luffandes och inte alls brydde sig om nått annat än gul snö typ ! Nu förstår jag vad becca menade med att den inte var personlig, den var bara en hund liksom. Det var dock skönt att den var lydig, att den inte gick och drog o greja sig, hehe.
Jag brukar vara livrädd för hundar, men denna hund kunde jag lätt vara brevid, jag höll tom i kopplet , *hurra* .
Men men, hunden var svart och luffsig, den var jätte söt, men ja, inge mer än så ! höhö.

Idag är det Girlylisious.. eller hur det stavas (!) . Men de blir O.C kl 2000, Top model 7 kl 2100, och lustgården kl 2200. Jaha då var den kvällen planerad, inte ofta man har så mkt att glo på som är bra :-)

Helgen närmar sig med stormsteg ! shisses säger jag bara.. kan kanske bli konrad på fredag, inget bestämmt ännu.. men nu var det ett tag sen så man kanske ska dit och checka läget. På lördagen kanske det blir arosfortet, får väl se antar jag :-)

Jag längtar efter att få börja dejta dig på riktigt Mr R :-) .. bara så du vet.

nu ska jag, bla bla bla.
haha

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback